24 Şubat 2015 Salı

Pushbullet Uygulaması


Pushbullet Uygulaması


Pushbullet uygulamasıyla artık telefonunuz uzakta dahi olsa örneğin ben telefonu şarja koyunca genelde orda unutuyorum ve bilgisayar başından kalkıp sürekli gidip bakamıyorum.Tabi o arada beni arayanlar whatsup,mesaj veya maillerimi kontrol edemiyorum.Ama Pushbullet Uygulaması ile artık pc başından bile telefonuma gelen mesajlar direk bilgisayarımda bildirim olarak geliyor ve pc başından hiç kalkmadan klavyeden mesajımı yazıp gönderiyorum.Gerçekten çok kullanışlı bir program.



Öncelikle uygulamayı Google Play Storeden indiriyoruz.






İndirdikten sonra Google ile oturum açınız.



Bildirim ayarlarına sağ altan gidin ve erişim izni vermenizi istiyor.Sağ altan bildirim ayarlarına gidin ve Pushbullet uygulamasının yanına tik işaretini koyun.


Ve işte bu kadar telefonumuza yükenlendi.
Şimdi sıra google chrome a eklentisini yüklemek.

Google Chrome eklentisi için Buraya Tıklayınız.
Firefox eklentisi için Buraya Tıklayınız



Eklentiyi kurunuz.




Add ekleyiniz.




Pushbullet iconuna basıp sing up için sitesine gidiniz.





Telefondan Google ile bağlandığımız için burdan da Google seçiniz ve google hesabınızı açmanızı isteyecek google hesabınızı giriniz.


Daha sonra dan push bullet iconuna basınız ve PUSH İT ! Ediniz.


Bu kadar artık bütün telefonuza gelen bildirimler pcnizde görüntülecek tıklayıp direk bilgisayar üzerinden cevap verebilisiniz.


İyi günler. :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder